Tuesday, November 1, 2011

be grateful =)


"While you're hating your life just because you can't get what you want, someone is praying to have a life like yours..."



pernah tak korang..korang dan korang terfikir yang kita selalu mengeluh bile kite tak dapat ape yang kite nak, mesti kite akan merungut..betul tak?
baik mengaku..*aku pon same*




"ala...best la jadi cam die..boyfriend die kaye..nak ape-ape semua dapat..aku pon nak!"




"seronok la die..dah la kaye..chantek plak 2~"




"kalau jadi die kan best..cerdik gile..."




TAPI...


pernah tak korang terfikir...dalam mase kite sebuk dok perati hidup orang lain...mungkin ade jugak insan lain yang rase teringin nak jadi macam kite...jadi bersyukur la dengan ape yang kite ade..insyaALLAH...ALLAH SWT akan menambah lagi ape yang diberikan kepade kite...


ingat!!kite pon bole jadi lebih dari orang lain...=)



No comments:

There was an error in this gadget

here