Thursday, January 20, 2011

katak oh katak=P

hello korang!!arini kelas smpai tgahari jerk..bese la jumaat kan!!hehe..arini saje nak share ngan korang antare barang2 kesayangan aku~d end of dis post,for sure korang akan taw ape yang aku suke!!hehe...ni sume adalah collection aku since aku skola lagi...jom tgok!!!

1...my teddy frog~ngehh...
okeyh!!bile korang tgok ni, otomatik la kan korang taw la kan ape yang aku minat!aku sangat suke kumpul keroppi aka katak nih!aku xtaw la nape..mybe sebab katak wane ijau~ni antare collection aku..ader yang aku beli n ader yang orang bagi~(^_^)

2...wallet pulak!
yang ni pulak wallet aku n tira~yang banyak katak2 2 aku punyer...yang katak besa gedabak 2 tira punyer..my best fwen ever after~heheh..die pown giler katak cam aku jugak!!

3...jam pown ader~
okey cam yag korang tgok..aku ader 2 jam keroppi..jam loceng akak aku bagi ngan jam dinding...dlu aku ader jam tangan jugak!aku beli time matrik..chantek!!aku punyer la sayang..simpan jerk..ader skali adek aku nak pinjam aku xbg..tapi da pujuk2..aku bg die pakai skali je...upenyer 2 yang terakhir!!grrrrr...taw x sebab pe??die g letak lam poket seluar!!pe jd ngan jam aku 2??masok mesen basoh!!adoi!!!!lau korang ader jumpe jam tangan katak gtaw yep!!nak!!!

4...mari menabung!
okeyh!!ni tabung aku~tabung nih wat aku semngat nak kumpul duit!!ari2 wajib ec..sampai ujung sem wajib korek!!2 da jadi kebesaan la kan..haha...

5...mouse pad...
haha..chumel kan..ntah pape ntah jue!!sampai mouse pad nih pown nak katak!!okeyh!!next!!!


6... calculator pulak!!
kalkulator ni aku xgune pown..aku simpan jerk..hehe..nak gune stakat nak kire 1+1 boleh la..hehe...
tapi sangat kiut n kechik je..senang nak bawak g mane2...heheh

7...specky...

ni bekas spek..tapi bukan nak letak spek aku..aku maner rabun..letak putera katak punyer!!die rabun tapi superb pemalas nak pakai spek..die paling xsyuke..so, g maner2 letak lam beg aku jerk!

8...photo frame...
okeyh..photo frame ni membe aku bg tyme bufday aku 3 4 taun lepas..hehe...thankz jay!!!chumel bangat!

9...stationary..
 stapler nih adek aku yang belikan..chumel kan..nak pkai pown xsampai ati..tapi aku pakai jugak..hehe...
yang nih tepat letak alat tlis skali ngan paper clip..tersangat a chomel!!!

nak ikutkan ader macam2 ag collection aku..tapi xpat nak show sume kat korang sebab ader yang simpan kat uma..ader payong..nail clipper..seliper..macam2 la..thankz yerk sebab sudi bace entry yang panjang lebar nih!!!


p/s : lau sape2 nak tambah collection aku di persilekan!!!

15 comments:

Seimura said...

aduh... memang comel-comel semuanya walaupun ia adalah katak. lbh2 lg warna hijau. likeeee...

Wawa Abdullah said...

semua nk keroppi kan? comel seyh!! org plg suke yg kalkulator tu..comey gle..hehe

putere katak hensem said...

huh...xcomel langsung...serabut je...haha

Ayu Jue said...

semura>>haha..sebab katak+ijau la wat die jadik chumel..lau teddy bear 2 da bese sangat la..(^_^)

Ayu Jue said...

wawa>>thankz..yang kalkulator 2 techik jerk..cam wawa jugak!chumel!!hehe

Ayu Jue said...

putera katak xhensem>>serabot ke??bia la..sebok!!kamu tetap kene syuke jugak!!

EnciK AxixOu said...

pe name binatang 2??jepon pnye binatang kn??hehe

Ayu Jue said...

menantang 2 name die keroppi..ala yang kawan ngan hello kitty 2~hehe

ijam ismail said...

comelllllllll....
hijau lak 2...
jom nyanyi lgu katak reramai..hehe

Ayu Jue said...

jom2!!hehe

rosliza rubee said...

omg akak ayu...sumpah terkejut gila2 tgk barang akak semua katak...
sy pon minat gila kt katak,,tp takde pon semua barang katak mcm akak...takat pengepit kuku kipas bear kecik katak jee..hehehe

saya baru jee follow akak td sbb tertarik bila dpt taw ado org minat katak mcm saya...semuanya secara tak sengaja jumpa blog akak masa tgh cari pic katak tok boh kt blog saya td..hehehe

ni entri katak sy....tp wishlist jelah.....hehhehehe
http://redriddingrose.blogspot.com/2011/05/ouh-katak.html

apa pon selamat berkenanalan yee..
follow my blog..hehe

Ayu Jue said...

rosliza rubee>>thankz dear~
selamat berkenalan..ni baru some of my collection...
nnati ader mase akk update lagi barang2 yang akk ader..
mybe leh jadik inspirasi tuk adeq beli jugak sebab sume nyer sangat la comel2...~heehee
t akk dtg belog adeq yep!

Unknown said...

hye sis.. nk tnya..,mna nk dpt kn sume tu..sy pm minat gk tp ru dpt kumpul ckit..area cni ssah sgt nk dpt keroppi..sis.. sy jrg on9..buleh x sis msj sy kt nom ni..sy nk tnya sal kroppi..plzz 0132028598.. plzzzzz

Ayu Jue said...

hye dear.. kebanyakkan produk froggy or keroppi ni sy beli kat macam2 tempat.. xde specific tempat.. asal jumpe je trus beli.. and kawan2 or family yang jumpe product froggy pun akan bantu belikan. tapi selalunya ada jual kat kedai2 gift/daiso/ dll

Unknown said...

Kat kawasan kl ad kat mne jual bantal keroppi

here