Monday, December 13, 2010

Beijing, China

cakkkk!!i kawan2 yg chantek manis..lamer xupdate belog nih..rase da besawang lak..i g oliday u..jgan mara..aku baru balik dari china...ikut program under kolej aku...snok x??snok la kan pat jalan2...;)

for the 1st time aku dapat rase musim sejok!!ala2 winter sonata giteewww~haha..mule2 memang rase xsedap badan la kan.. tetibe bertuka musim...nak demam la, ceceme la, sakit kaki la,  sume ader la...tapi lamer2 rase ok...memang best dapat rase camne dok kat negare orang walaupun kejap jerk..banyak pengalaman n kenangan yang aku lalui selame 6 ari kat sane..huhu...

jom tengok picca2 yang sempat snap kat sane..nak snap banyak2 xlarat...cuace sejuk sangat!!nak begamba pown xder mud!huh!!

kat blakang 2 hot spring...dats y la die x beku..ader ikan idup taw lam 2~




name pown g china kan...mmg xsah la lau xg melawat great wall..hehe~


ni before balik..sempat jerk men kejap!seb bek puan sapot nak baya..dwit da kering time ni..hahah...last2 pat adiah bantal love...hope anis jage lelaok yerk!!
 ok la dear~len kali aku update ag yerk...thankz sudi membace belog aku yep!!tata titi tutu~
mmuuuaaaahhh!!

No comments:

here