Friday, December 31, 2010

Cuti!

hah!!holiday time...mase yang di tunggu2 telah pown tibe...hehe..sonoknyer dapat cuti kan...walaupun cuti xlame.. at least ader gak cuti!!2 minggu pown ckup la..hehe..pe aktiviti bile dok umah??aper ag~jadi suri rumah sepenuh mase la...law x, dengar la mak membebel...
"harap jerk ramai anak dare kat umah..keje sume xjalan jugak!!"-ayat bese dengar jerk..haha....
cuti kali ni ader duty baru..dengan kelahiran amani...make bertambah la keje tuk jadik nanny lak kan..haha...ok la 2...amani skang da besa..umo x sampai sebulan da berat 4 kilo...wahh!!jngan xcaye...


hah!!tgok nih!die da menombam...haha...chumel kan!!

bosan2 dok kat umah layan tv citer endon...habes sume citer aku tengok..xleh blah kan!!haha..tapi bukan aku sorang taw!!ni pengaruh dari adeq2 yang da bese tgok tv!!haha

then, jalan2 kat TC sebab da janji dengan si kecik anis shadira..budak yang paling banyak tanyer!!sepanjang pejalanan nak ke kuantan sebok tanyer bile nak sampai kat ombak!!


ni la 3 dara ayu..haha!(name jerk ayu!orangnyer xayu pown!lalala)
yang tudung itam 2 ayu seri..adik bongsu n yang tudung putih ayu eka..adik bawah aku!yang tengah2 2 ayu jue!hehe...sebok jerk!budak kecik yang kat blakang 2 la si anis shadira..nampak kechik..perangai cam orang tue!!hu!
mereke2 nih la teman aku kat umah!!teman gaduh..teman men..teman makan..ape2 je la yang memerlukan teman~hahah
ok la..see u later~mmuuahhhhh~

No comments:

There was an error in this gadget

here