Wednesday, October 26, 2011

kehadiran si comel.

ASSALAMUALAIKUM 

hai korang....harini aku nak bercerita tentang kehadiran si kecil yang chomel menceriakan suasana..siape si kecil ni?kalau tak, kelas hari selase agak tegang..maklum la kelas dari kul 9 pagi sampai 6 petang..fyyuuhh...memang la membosankan kan...hehe..saba jela...dengan ketensionan semua orang nak siapkan presentation tapi akhirnya pospone...hahah..kire ok la tu...memang tekun gile semua orang time tu...tak caye tengok pic ni...aku snap tanpe dorang sedar...kuangkuangkuang...





name si kecil ni MUHAMMAD ZUL ZAREEF ZAFREEN..anak kepade salah sorang course mate aku..KAK INA...haritu KAK INA ade bawak ZAREEF ke kelas...bayangkan la baby-baby da jadi student master..hahah...ZAREEF ni baek gile...dalam kelas langsong tak buat perangai...so mama die boleh jer blaja sambil jage die..bagus betol..senyap jerk die...





dah tu ramai pulak untie-untie n uncle yang nak jage die kan...sume sayang kat si ZAREEF ni sebab ni salah sorang baby LADS...teringat dulu time undergrad KAK INA g kelas ngan bawak perut..naik tangga tinggi-tinggi..nak mengadap final exam lagi..memang berbaloi la pengorbanan seorang ibu bile tengok anak yang dilahirkan..ilang sume rase sakit..memang tak terbalas oleh seorang anak..*touching la pulak..sob..sob...* 


seronok sangat dengan kehadiran ZAREEF rase terubat rindu kat anak-anak buah aku...maklum la..bertaun aku jadi baby sitter kan...dari yang baby sampai yang da bersekolah..sume aku penah jage..heheh.... practice make perfect kan...t takde la kekok nak jage anak sendiri..kihkihkih...*berangan*


okey guys..thanks for reading...

p/s: korang ingat tak jase-jase yang mak korang taburkan dalam 9 bulan mengandungkan korang...jom kintak maaf kat mak kiter jom..=)



No comments:

here