Wednesday, January 12, 2011

Semangat Baru

hai my dearest fwen~how today??hope sumenyer ok2 jerk..aku arini da mule kelas..tapi arini klas abes awal..bab 2 aku syuke..eheh!!terok2!!


okey!!pas kelas tadi aku g jumpe academic advisor aku..pas jumpe die rase cam ader semangat baru lak nak teruskan semester akhir ni..thankz en man coz da bagi kate2 semngat tuk mengharungi tahun akhir kat UTM ni..huhu..=D..lau x rase nak give up jerk dok kat UTM ni..mmg rase xmo da mengadap kuliah..mengadap kuiz..mengadap test..mengadap exam..mengadap final project..auucchhh!!!amatlah membosankan!menyerabutkan!!haha..tapi name pown student kan..mmg xleh lari la..so bertabahla..da xlamer da~

disebabkan terlalu semngat,arini aku merajinkan diri tuk mengemas2 bilik yang da macam hutan nih!!da bape lamer aku mogok xmo kemas bilik~haha..akhirnyer sume da kembali seperti asal..wakaka~baru la rase aman ckit dok bilik sendiri..law x,macam xdapat bernafas jerk!ahha~
ok dear!have a nice day..

No comments:

here