Tuesday, January 18, 2011

macam batu hempap kepale!!

hai dear!!bile abes jerk kelas PSM macam ader batu hempap kepale jerk!!sape taw ape maksud PSM 2 angkat tangan cepat!!hehe...ape PSM 2 sebenarnyer???Projek Sakit Mental kah???Pening Sampai Mati kah??Pulun Sampai Mampos kah???haha...PSM 2 Projek Sarjana Muda la~bile pk sal PSM nih rase berat sangat nak tempoh final year kan..ngehhh!
tapi..xmo la sampai jadik cam kuching ni kan~jom cari solution tuk elakkan stress final year~

okeyh!!ader idea x pe nak buat bile kiter tensen?utk hilangkan stress?hehe..ni aku nak share pe leh wat tuk tenangkan fikiran..

1. care yang terbek mesti la dekatkan diri ngan pencipta...banyak doa n jgan tinggal solat ye!!
2.tepon mak or ayah or family..bese yang aku wat,ckap kat mak aku,aku windu nak balik umah..then nanges..nak citer poblem takot mak risau..so bile nanges,lepaskan sume tanpe citer ape2...
3. tido....yang nih bese aku buat..ehhe..bile tensen jerk bek tdo..t mangun ngan semangat baru..(jgan over dos suda yerk!)
4.kuar jalan2..aku bese lau tensen, kuar jalan2 ngan enchek kesayangan..bile jalan2 2 rase relax sangat!
5. shopping..yang ni mmg dapat ilangkan tensen..hehe..tapi masalah kewangan la kan..(lau banyak dwit kan best!!)
6.tgok muvie..lau tyme tensen,sangat la di galakkan tuk tgok citer2 antu yang menyeramkan..sebab bile kiter jerit, dapat kuar sume masalah kiter..(lau tibe2 nak jerit cam pelik lak kan!)
7.karok..yang ni pown salu aku wat ngan kawan2 aku..walaupon taw suare superb sumbang kan..aku peduli hape!!janji aku epi..hakhak..

okeyh~2 care aku..care korang pulak camne?share la..(^_^)

p/s:jgan release tensen sampat wat orang len tensen..nanti letih orang len nak cari solution lak..kihkih~

No comments:

here