Friday, March 17, 2017

Shaklee Effect Sharing - Bell Palsy


Assalamualaikum. Happy weekends guys!

Hari khamis lepas Jue ada attend program yang Shaklee anjurkan iaitu Shaklee Effect Sharing. Ada 4 orang speaker malam tu daripada kalangan mereka yang dah pun mencapai rank tertinggi dalam Shaklee dan berjaya merasai sendiri Shaklee effect dalam diri mereka.


Alhamdulillah

Berkesempatan mendengar sendiri perubahan yang mereka alami selepas consume Shaklee. Antara yang Jue paling sebak bila one of speaker tu pernah mengidap penyakit Bell's Palsy yang teruk. Bell's palsy adalah kelumpuhan atau kelemahan pada salah satu sisi otot di wajah.

Di sebabkan penyakit tersebut, beliau menghadapi masalah dengan mata, telinga dan juga mulut. Telinga terlalu sakit, mata berair dan air liur sentiasa meleleh. Asbab consume Shaklee, beliau sembuh daripada penyakit setelah 3 bulan consume secara konsisten. Allahu akbar. Dah tentulah semua yang berlaku dengan izin-Nya.

Antara supplement Shaklee yang beliau pilih sudah tentulah VIVIX. Selain itu, beliau juga mengamalkan pengambilan Omega Guard, B complex dan Vitamin E. Beliau consume Vivix ni dengan Special Dose. Alhamdulillah selepas 90 hari beliau diberi kesempatan Senyum kembali.


Bagi mereka yang berpenyakit, Vivix ni bukanlah ubat yang boleh menghilangkan penyakit anda serta merta. Tapi makanan tambahan sebagai ikhtiar untuk kehidupan yang lebih sihat.

Ayujue | 011 1080 3393
Founder of Stupendous Gems
 

No comments:

here