Wednesday, October 12, 2016

SPECTACULAR Motivation and Recognition Event


Shaklee is not a PART TIME or FULL TIME business. Its a LIFETIME Business.

Syukur, Alhamdulillah.


Pada 9 September 2016 Jue berpeluang menyertai Spectacular Motivation and Recognition Event yang telah dianjurkan oleh Master Nana Macarona (MNM). Majlis ini bertujuan untuk meraikan Master master baru yang lahir dibawah empayar Spectacular dan perkongsian pengalaman daripada mereka mereka yang telah berjaya mencapai kejayaan di dalam bisnes Shaklee. Salah seorang daripada mereka yang bejaya mencapai kedudukan tertinggi ialah upline Jue iaitu Master Lyana Hisham (MLH).






Sesi perkongsian pengalaman daripada Master master hebat iaitu Master Haji Roslan Ghazali, Master Iffah Anuar dan Master Firdhaus Zulkifli. Terima Kasih atas perkongsian ilmu dan sudi meluangkan masa dan memberi sokongan dan semangat kepada kami untuk terus berjaya! Aura mereka yang telah berjaya memang sangat luar biasa menjadikan kami terus bersemangat untuk lebih maju dan tidak mudah putus asa.


Selain tu juga Jue berpeluang untuk berjumpa dengan teammate empayar Phenomenal Pearls dibawah naungan Master Lyana Hisyam yang sebelum ni hanya berkenalan melalui aplikasi whatsapp sahaja. Ukhwah yang terbina bagaikan sebuah keluarga besar sedikit sebanyak membantu memberi semangat untuk lebih berjaya. 






Balik dari event tak sempat balik rumah, terus jumpa salah sorang Stupendous Gems di KL. Sambil coaching sambil shopping and minum kopi. Flexible sangat tau!😂

Sampai rumah sambung transfer aura kepada semua anak cucu Stupendous. Semoga semua lepas ni terus semangat dan lebih bermotivasi untuk buat sales berganda. Yang penting, bonda nak pastikan semua rank up! ðŸ’ª

Lepas ni nak datang event bawak semua anak anak Stupendous Gems sekali. Serap ilmu dan aura mereka mereka ni.💕

Ayujue Shaklee | 01110803393

Shaklee Future Leader

No comments:

here