Sunday, November 20, 2011

gossiping di malam hari~

salam 20112011~

cantik kan tarikh arini..disebabkan tarikh ni cantik, ramai la yang buat kenduri kawin la ape la kan sebab nak dapatkan tarikh ni...termasuk la DAIM aku..hehe..skang dah pun bergelar suami orang...taniah ye ZAHIRIL ADZIM n SHERA AIYOB...semoga bahagia hingga ke akhir hayat...*melepas la aku..grrr...korang berdua memang chomel...=)



actually tadi aku bukak twitter and ramai pulak yang dok cakap sal baju FAZURA mase FFM24..aku ni agak ketinggalan ckit kalau bab artis ni..aku pun search la kat tenet sebab nak tengok baju ape yang die pakai...ok!!memang chantek pon..tambah pulak orang yang pakai baju tu chantek kan..bertambah la anggun...hehe...ok jeles!!kalau tak percaye tengok ni...


 hah!!memang tak dinafikan la kan...memang gojes sangat!

dah-dah..mase untuk tido..stop gossiping..hehe..

p/s:ini bukan blog gosip ok!

2 comments:

Nisa Greennnpanda said...

owh..dh kawin eh? Slamat pengantin br la pd diorg tue~...

ha';ah..bj Fazura tue mmg cantik, hihi~..

Ayu Jue said...

kankankan...chantek kan fazura..heheh
menci DAIM da kawen..xde peluang da ju..grr~

here