Tuesday, July 26, 2011

farewell again!!

hai guys!jam da menunjukkan kul 2.58 a.m...apsal ntah aku tak dapat nak lelapkan mate langsong!
ckit pown aku tak rase ngantuk..huh~
mate..tolong la tido...(cehhh!!merayu konon...mate ni da majok kot tanak tido~haha)

disebabkan aku tak dapat tido..nak citer ckit kat korang...citer sedih ni...
g cepat sediekan tisyu!!haha..(macam la orang laen kesah kan!)
korang kesah k..tak kesah ke...aku peduli hape..sape soh bace entry nih..hehe(ayat kejam!!)

citenye camni...lepas je balik dari UTM aritu, aku terpakse la bepisah ngan enchek kesayangan aka putera katak...yela kan..asal negeri laen-laen ni la jadiknye..huhu...
pas sebulan lebeh aku tak jumpe ngan die, aku dok ngan kakak aku n kebetulan umah kakak aku tu dekat plak ngan umah uncle die...
disebabkan die keje ngan uncle die, dapat la kami jumpe tiap petang pas die balik kene....
tersangat la epi pat jumpe ari2...huhu

but now!sedih bile die terpakse g umah untie die yang agak jauh ngan tempat aku tinggal skang...
T_T

so b4 kesane, kami pown habeskan mase jalan-jalan kat alamanda putrajaya
naseb baek kakak aku baek ati lepaskan aku jejalan ngan enchek putera katak nih!
thanks b bawak sy jalan-jalan yep!



ok la...tanak la bebel panjang-panjang...
jom tidow!
nanti mangun mate cam panda~haaha

No comments:

There was an error in this gadget

here