Saturday, April 30, 2011

kawan vs lawan

arini aku nak emo sikit~
kenape dalam hidup kiter mesti ader jer orang nak wat onar tuk sakitkan ati kiter?
ape ye untungnye kalau kiter wat orang mara n ta suke kiter?
dan selalunyer orang yang salu ganggu emosi kite orang yang dekat ngan kiter
kadang-kadang kiter tak sangke pown die boleh wat kiter macam tu
tanpe di sangke-sangke je

bagi pendapat aku sendiri ader jenis-jenis orang yang aku memang tak berape berkenan sangat
antarenye


hak ni aku cukup tak berkenan...kalau kiter tak puas ati ke..hape ke..
pe la salanye cakap lelok..tegor mane yang patot
ni dok cakap kat belakang
tak pown teros pos kat facebook mencarut-carut
ape nih..grrrrr


yang ni pulak ego tak tentu pasal
tak sala pown kiter nak letak ego lam diri kite
tapi berpade la...ni sume kau je nak menang kan
lau betul nak menang..lau sala pown nak menang
ntah pape jerk.


hak ni lagi satu
tak kesah la talam satu muke ke due muke ke tige muke ke
jangan la wat perangai depan kiter cakap laen
depan orang cakap laen...bukan budak kecik ok!


haha..yang ni wat aku teringat zaman skola rendah
bile gaduh je tarik meje
"aku tanak kawan ngan ko!"
lawak jek..zaman skang pown ader
ader problem ckit ngan membe teros remove fwen kat facebook
seakan-akan kawan ni semudah tu untuk di remove dari hidup
fyyuuuhhh~cam ni pown ade ke?
----------------------------------------------------------------------
okey..mungkin aku pown ader jugak sikap-sikap yang orang tak suke
but nobody perfect kan
kiter same-same la cube elak ye
tade untungnye pown nak wat perangai-perangai camni
\/ (PEACE) \/

No comments:

here