Monday, March 28, 2011

akibat tangguh keje..fuhhhh~

hai guys~tadi aku g jumper ngan supervisor tuk final year project...n berite sedih bile supervisor cakap data tak cukop!huuwaaa!!!nak nanges boley?sedeh ok!skang mase dah suntuk..bile mase ag la aku nak g collect data kan...time ni rase nak jeit-jerit jerk cam owang giler!naseb dok bilek single..so tak de la yang nampak kan...sob sob...tuk settekan problem ni aku pown cepat-cepat kol sume jabatan kerajaan yang related ngan research aku nih!alhamdulillah dorang sume nak bantu aku..mekaseh ya!!

bile hati dah agak lege..tibe-tibe teringat esok kene combine asignment tuk presentation dis friday..hadoii la~okeyh!!da malas ak pikir panjang..aku pown start moto teros g library tuk cari buku...naseb la jumpe jugak buku yang di cari...thankz god!
syukur sangat Allah SWT permudahkan urusan aku arini...


ni la akibat tangguh-tangguh keje kan....da kelam kabot..serabot kalah orang asli...hah!nak sangat wat sal orang asli kan..padan muke aku!!n now i can continue my asgnment..tanak la tangguh lagi..nanti tak terbuat...bertambah la ketensenan aku nih!haha....
k korang..thankz reading~

p/s : korang jangan tangguh-tangguh keje cam aku ye..t korang jugak yang susa~-_-'

No comments:

here