Sunday, January 12, 2014

SHAKLEE Independent Distributor (SID)



Alhamdulillah.. 


Saya merupakan salah seorang pengedar sah SHAKLEE.. Yes! I am the SHAKLEE Independent Distributor.. Tak pernah terfikir sebelum ni yang saya akan terjebak menjadi salah seorang distributor SHAKLEE.. Niat asal menjadi ahli adalah untuk kegunaan sendiri.. Tapi bila dah guna sendiri produk dari SHAKLEE, Alhamdulillah saya berpuas hati dan tidak takut untuk promote benda baik kepada orang lain.. Tambahan pula, ada yang percaya untuk membuat pembelian dengan saya.. Thanks sangat-sangat..! Really appreciated it!

SHAKLEE antara produk kesihatan yang sudah terkenal.. Jadi tak susah untuk promote.. Sebut sahaja SHAKLEE memang ramai yang dah tahu produknya yang superb.. sebut sahaja SHAKLEE memang ramai jek yang kenal vitamin-vitaminnya yang diperbuat dari bahan semulajadi.. sebut sahaja SHAKLEE memang ramai sahaja yang mengakui telah 'consume' vitaminnya yang pelbagai..



Mahu menjadi ahli Shaklee..? Mungkin ada antara anda yang berminat bersama-sama saya untuk menjadi ahli SHAKLEE tetapi tak tahu macamane cara untuk menjadi ahli shaklee. Tak kiralah sama ada untuk tujuan kegunaan sendiri atau dengan tujuan untuk menjadikan sebagai salah satu cara menambah pendapatan sampingan, caranya tetap sama.. anda hubungi saya.. 


1] Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Tambahan RM10 untuk semenanjung / RM20 sabah sarawak untuk kos penghantaran.. Keahlian adalah seumur hidup.. Ya! SEUMUR HIDUP.. Tak perlu renew.



2] berikan maklumat dibawah kepada saya untuk saya daftarkan keahlian anda


  • Nama Penuh : 
  • No. Ic :
  • Alamat : 
  • No. Phone : 
  • Email : 
  • No. Akaun & Nama Bank : 
  • Nama Pasangan (untuk yang berkahwin) : 
  • No. Ic Pasangan :

3] Setelah saya menerima bayaran keahlian daripada anda ( no akaun untuk bayaran akan diberikan melalui sms), saya akan segera mendaftarkan kealian anda didalam sistem.. No. Keahlian anda akan diberikan sejurus saya selesai mendaftar.

4] Anda akan terus boleh login ke dalam sistem untuk menyemak maklumat anda yang telah saya 'keyin'.. dan anda boleh terus membuat pembelian.. mudah kan (^_^)

5] Bagi anda yang mahu menjadikan shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan, saya akan bantu anda.. Kelas akan dibuat secara online.. anda akan dibimbing dan di guide cara-cara untuk mendapat income dari SHAKLEE.. 

Sebarang pertanyaan anda boleh terus menghubungi saya melalui:

email : ayujue.shaklee@gmail.com
weChat : ayujue





No comments:

here