Wednesday, October 19, 2011

selamat pengantin baru puan ika aziz...=)

assalamualaikum semua...

arini aku nak update pasal wedding day...tapi bukan aku taw..turn aku lambat lagi...T_T
ok...siapa lah PUAN IKA AZIZ ni kan?

PUAN IKA AZIZ ni salah sorang kawan aku kat UTM ni...kami sekelas dari first year degree till now...first year master and hopefully will till final year of master...after kitowang grad haritu, die orang yang first naik pelamin..so semangat la kitorang pergi sampai ke terengganu kan..perkahwinan yang sangat tak di sangka..perkenalan dalam mase yang singkat akhirnya sampai ke jinjang pelamin...inilah yang dikatakan jodoh..alhamdulillah, dengan izin ALLAH die ditemukan dengan pasangan yang baik...aku doakan semoga kekal hingga ke akhir hayat dan dapat menempuh segala dugaan alam perkahwinan..congrats again dear!


ni antara kawan-kawan yang datang memeriahkan majlis *_*

after kenduri, kitorang pun amik peluang jalan-jalan kat terengganu..alang-alang dah sampai terengganu kan..bile lagi..kali ni tour guide kitowang sape lagi kan..of coz la orang terengganu jugak...cik wawa abdullah...si kecik bukan sebarang kecik..hehe

banyak jugak tempat yang sempat kitorang singgah..baru aku tau rupenye banyak tempat yang menarik kat terengganu ni..heheh..

yang paling menarik aku jumpe PUTERA KATAK aku kat sane...tapi kat sane die tak jadi putera katak la kan...jadi PUTERA PENYU pulak...kahkahkah...


tgok ni..same x???kuangkuangkuang...mate die sebijik kot!

nak ucapkan thanks jugak kat family PUAN IKA AZIZ yang sangat sporting...
tabah jerk layan kerenah kitorang...=)
ok guys..got to go...big smile for ols~
^_______________________^






4 comments:

Siti Nurazlinda said...

haha , putera penyu yang comel .

Ayu Jue said...

comel kan...hehe

Unknown said...

tyra pun de penyu ni..

:D

shomey kan..

Ayu Jue said...

hehe..sangat chomel...syuke sangat tengok mate die yang kuyu 2~

here