Thursday, October 6, 2011

akulah graduan UTM~

Assalamualaikum. hai!

hows ur day?
Harini mesti macam-macam bende menarik berlaku kan?
same cam aku...tanpe disangke sekarang aku dah pon bergelar graduan UTM...graduan ok!bukan banduan...ahaks!pejam celik pejam celik jerk..empat taun aku nak menempuh hidup sebagai mahasiswa kat UTM...macam-macam pengalaman aku dapat...ader sedih..ader gembire...ade duka..ade happy...tu la antare pengalaman-pengalaman yang tak mungkin dapat aku lupakan sampai bile-bile...

bile di umumkan name aku dalam Dewan Sultan Ismail, UTM pada 25 september 2011 memberi seribu makne bagi aku...ialah bermaksud aku berjaya tempoh sgala dugaan yang datang dalam tempoh aku bergelar mahasiswa dulu...taniah jue!!walaupun tidak lah secerlang mane...aku bangga ngan diri sendiri...


nampak keceriaan semua keluarga yang datang bila ahli keluarga dorang dah pon bergelar graduan...lepas ni masing-masing akan menempuhi dugaan baru di luar sana...dugaan alam pekerjaan...
and aku pulak masih meneruskan dugaan sebagai mahasiswa UTM...
semoga segalanya akan berjalan lancar...insyaALLAH~

thanks kat semua ahli keluarga yang datang on my day~


2 comments:

kisahwanida said...

Congrats Jue.... Walaupun lambat wish.... So proud of U... Akak dengar Jue sambung Master yer....
All the best dear....!!!!

Ayu Jue said...

kisahwanida>>thanks kak..aah skang ju sambung wat master..still kat utm jb..=)

here