Saturday, September 3, 2011

weird in blue~

assalamualaikum semua~
ayahanda dan bonda tercinta
(mereka memang sangat romantik *_* )

selamat hari raye aku ucapkan kat semue muslimin dan muslimat~
tema family aku tahun ni biru..
errr...memang aku sangat la tak semangat nak beraye kan..huhu T_T
kenape biru?
kenape?kenape?kenape?
hah!!siape nak di salahkan ni?hehe

aku terase nampak pelik sangat bile pakai baju kurung warne biru..rase macam bukan aku jerk
memang korang sedie maklum la kan aku memang tak dapat berpisah dengan warne ijau aku tu
tub tub tibe-tibe cakap wajib pakai biru pulak...
agak terpakse la kan...huhu...
nak tengok aku pakai baju biru??
jom layan...

my only little bro~
abangku!
kakak-kakakku accept yang tudung puteh 2 *sebok!
adeq-adeqku accept blue shawl~dats my sista in law!
raye kali ni tak syokk sebab ader family member yang tak dapat pulang..not complete
T______T


No comments:

There was an error in this gadget

here