Saturday, November 13, 2010

Cinta Abadi

hai my dearest fwenz~
pe kaba sume??lamer xupdate belog ni..tbe2 rase rindu lak nak berceloteh kat sni..heheh...skang musim exam..tersangat la bznyer..(bz ngan pe ntah..studynyer xpown..hahaha!!)xsaba rase nak abeskan sem ni..sem nih sem yang sangat mencaba..saba jela..penuh ngan dugaan..dugaan mental n dugaan fizikal..ni la yang dikatekan final year kan..mmg dari 1st year kiter banyak keje..but dugaan n perasaan tyme final year ni mmg xsme..stress!!!ader yang cakap "BIASA LA....". but 4 me...luar biase!!bile ati mula xtenang..

buzz....buzz...(vibrate hp..maklumla speaker rosak..minta di ganti nih!!)

mak : "helo ju..ju watpe?"
ak : "mak nih macam dapat taw jerk bile ju tensen..."
mak : "jgan tensen2..blaja je leklok..mak ader kat cni kan..."

secare otomatiknyer air jernih dari kelopak mate ni pown mengalir....waaa....sedih!!da xpat ckap pape ag  dah~

mak : "ju jgan sedih..dugaan bile nak abes blaja macam 2 la...mak sentiase doakan ju....ju jgan sedih2..nanti mak kol ju ari2 taw..mak sayang ju..."

ni yang ak xtahan ni..banjir da kat jb ni..huhu..

time kaseh sangat kat mak sebab sangat memahami ju...naseb bek ju ader mak yang sangat supportive...im very lucky 2 have u mum..really miz u...waa...nak balik sangat!!xsaba nak jumpe mak..entry arini nak citer sal mak n ayah saye...
hah..romantik kan pasangan kat atas nih!!ni la mak n ayah ak yang sangat ak sayang...they r da best parent in da world..xder orang leh lawan...satu ari nanti bile ak da berumah tangge ak arap pat ikut jejak langkah mereke...walaupun macam2 dugaan, mereka sangat tabah..

mak ak seorang yang sangat tabah..xpenah ak tgok manusia setabah mak..dengan bilangan adik badik ak yang ramai n macam2 perangai(termasok la ak yang banyak songeh!!)..mak tabah jerk..dari ak kechik sampai la skang,sangat susa nak tgok mak mara...ni pulak la nak nek tangan kat anak2..harap2 ak pat ikut n contohi care mak ak 2~

berbeze ngan ayah ak yang sangat tegas ngan anak2..tapi ayah ak ni sensitip jugak orang nyer..huhu..law ak nanges bile ayah ak kol ak..kompem die akan join nanges same..2 la ayah ak..tegas!!tapi sikap penyayang tetap ader..sangat respek kat ayah ak!!

k la..aku xnak bebel panjang..t korang bosan lak bace..ngehhh..luv u ols~

p/s : kat korang yang kat luar 2..sayangi lah mak n ayah korang taw macam maner dorang sangat sayangkan kiter..jgan sesekali lupe kat dorang taw!!

No comments:

There was an error in this gadget

here