Wednesday, June 30, 2010

Balik UtM laK~

here i come~lamer x membebel kat cni..huhu...pejam celik pejam celik da nak abis da praktikal..huhu...cam xcaye jerk...esok da ari last tuk jadi staf kerajaan..eheh~skang ngah pk pe lak dugaan yang akan aku tempoh tuk jalani idup kat utm..bertabah la ju..da tinggal setaun jerk ag :) skang masenye tuk naikkan semule semangat yang da nak luntur tuk lek utm...kawan ku yang tersayang...im really need ur support..im trying 2b a good fwen..but mybe its not enough 2 some of u~ahah!!sedih lak..da2..xmo la sedih2...skang mase nak epi jerk..da abiskan detik2 di utm dengan seribu kenangan...eheh~rase Cam nak lek awal ke utm..nak besekan diri..hahha...macam 1st year kat utm lak kan..hakhak..Trase macam2 perkare menunggu kat UTm 2...Kerje2 ngah beratur jerk..aahahh~pasni terkejar2 lah nak setlekan sume...huhu...


by da way...thankz alot kat sume warge kerje PeJabAt DaEraH DaN TanaH RauB yang banyak membantu sepanjang ju praktikal..jase korang sume sangat dihargai...appreciate it!!eheh~law ader peluang t ju datang ag ke opis yang banyak memberikan pengalaman yang berharga ni~thankz jugak kat akk2 n abg Yang sangat baik hati..xlupe Jugak Kat penyelie kesAyangan Saya Cik AyU AzriaTi...ok la...Chow dlu...Kene ciapkan report...t Xsempat lak siapkan..hahah...LUv u aLL...mmmUUUAAAhhh~

No comments:

There was an error in this gadget

here