Sunday, July 10, 2011

new business &the baby sitter

hello kawan!!lamer da tak jenguk belog ni...rase rindu pulak nak berceloteh kat sini...korang rindu kat aku tak??baek cakap ye~kalau tak tanak kawan korang..huh!!!!sejak abes blaja aritu aku memang tak berkesempatan pown nak update belog..busy la sangat konon kan..kawan-kawan aku sume sebok nak cari keje..ader yang sebok jadi RA (Research Assistant)..aku plak sebok dok umah and tak carik keje pown lagi..terok..terok!!!pe nak jadik la ngan ju ni kan....terase diri ni mude ag jerk tuk masuk ke alam pekerjaan...(tak seda umo da tue..haih!!)

tapi aku dok umah pown income masok jugak taw..bukan dok umah saje-saje...skang aku sebok siapkan tempahan felt yang semakin ari semakin betambah..skang tak menang tangan dah nak buat...(dah jadik business women la skang...hahah) sory la ye maner-maner tempahan yang aku lambat buat..tapi aku akan sedaye upaye wat yang terbaek tuk korang sume...aku nak ucapkan terime kaseh sangat-sangat kat kawan-kawan yang percaye ngan kemampuan aku and support business yang aku buat...aku baru lagi lam bidang ni..mungkin banyak kekurangan..so kritikan korang sangatla di perlukan tuk improve diri aku..huhu

owh ya...dalam mase yang same aku jadik baby sitter tuk anak-anak akak aku..so dapat jugak la cikit tuk tampung keperluan harian aku..yang penting even aku tak keje lagi..aku tak bebankan mak ayah aku..tapi jadik baby sitter ni bukan semudah yang korang sangke taw!sume keje aku kene buat..ala-ala jadik suri rumah sepenuh mase gitu..ni la namenyer cari pengalaman...haha...mane taw akan datang jadik suri rumah kan..tade la kekok..kahkahkah...(ni ayat gatal nak kawen ni..)..







layan la pic2 gedix ni..huhu
(^_______________^)


okeyla korang..makan panjang aku tulis makin mengarut aku ni jap ag..nanti korang bosan dan meluat pulak nak bace..ngehhhh...thankz for reading korang...have a nice day!



No comments:

here